Υγεία

5 Τρόποι να μειώσετε τον πονοκέφαλο σας!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Πόσες φορές έχουμε επιστρέψει από την δουλειά και νιώθουμε το κεφάλι μας να μας τρυπάει; Να μην έχουμε όρεξη για τίποτα και απλά να θέλουμε να ξαπλώσουμε για να μας περάσει. Οι αιτίες πολλές. Το καθημερινό στρες, η κακή διατροφή σε συνδυασμό με έναν ελλιπές ύπνο αποτελούν τους βασικότερους λόγους για τους οποίους εμφανίζουμε έναν πονοκέφαλο και αισθανόμαστε κουρασμένοι.

Λογικό λοιπόν να θέλουμε να απαλλαχθούμε από αυτόν και να συνεχίσουμε την ημέρα μας με την ίδια ενέργεια και όρεξη. Ήρθε η ώρα να μάθουμε κάποια κόλπα για να απαλλαχθούμε από αυτόν. Θα διαβάσεις για τους 5 τρόπους που θα μειώσουν τον πονοκέφαλο σου! Δες επίσης: 10 Τρόποι για να αποβάλλεις το άγχος του lockdown!

5 tips για να μειώσετε τον πονοκέφαλο σας!

 

1) Ζεστό και κρύοπετσέτα κεφάλι για να διώξει τον πονοκέφαλο

Με το που τελειώνουμε τις υποχρεώσεις μας και νιώθουμε ότι μας πιάνει ένας πονοκέφαλος αυτό που πρέπει να δοκιμάσουμε είναι το κόλπο με το ζεστό και κρύο. Ουσιαστικά ανάλογα με το είδος του χρησιμοποιούμε είτε κάποιο κρύο επίθεμα, όπως μία πετσέτα με παγάκια ή αντίθετα ένα μαξιλάρι θέρμανσης για λίγα λεπτά. Αν είναι ημικρανία, αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να τοποθετήσουμε είτε την πετσέτα με τα παγάκια είτε μία κομπρέσα ή ακόμα και ένα σακουλάκι κατεψυγμένα λαχανικά στο κεφάλι μας.

Από την άλλη αν έχουμε έναν πονοκέφαλο τάσης μπορούμε να τοποθετήσουμε ένα μαξιλάρι θέρμανσης στο λαιμό μας για λίγα λεπτά. Όταν αντιμετωπίζουμε έναν πονοκέφαλο από συμφόρηση των ρινικών κόλπων μπορούμε να κάνουμε ένα ζεστό χαλαρωτικό ντουζ. Αυτό σίγουρα θα μας χαλαρώσει και θα μας απαλλάξει από το μαρτύριο!

Δες επίσης: Πως να είσαι υγιής και σε φόρμα!

2) Καλός και βαθύς ύπνος

καλός ύπνος, τρόπος για να αποφύγουμε τον πονοκέφαλο

Δεν είναι τυχαίο που όταν κοιμόμαστε τα ξημερώματα, ξυπνάμε με ένα βαρύ κεφάλι. Αυτό σίγουρα θα αποτελέσει ένα μεγάλο βάρος κατά την διάρκεια της μέρας και θα επηρεάσει και την ενέργεια μας. Ένας βαθύς και ξεκούραστος ύπνος είναι ότι πρέπει για να τον μειώσουμε ή και να τον αποφύγουμε. Αυτό που πρέπει μόνο να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε μία σκοτεινή και ήσυχη ατμόσφαιρα. Έτσι μόνο θα απολαύσουμε τα πραγματικά οφέλη του ύπνου που ανάμεσα τους είναι και η εξαφάνιση των πονοκεφάλων.

Δες επίσης: Οι 6 σημαντικότερες συμβουλές για έναν καλό ύπνο!

3) Μειώστε την καφεΐνη

Πίνει καφέ

Με το να πίνουμε 4 κούπες καφέ την ημέρα, καταλαβαίνεις πως είναι πολύ λογικό να ταλαιπωρείσαι από έναν πονοκέφαλο. Όσον αφορά το πόσο καφέ πρέπει να πίνεις καθημερινά, η μέγιστη συνιστώμενη δόση είναι 400mg. Όταν το ξεπεράσουμε σίγουρα θα νιώσουμε πιο βαρύ το κεφάλι μας ή και τους καρδιακούς μας παλμούς να αυξάνονται. Ας μείνουμε στην συνιστώμενη δόση, που καλύπτεται από 2 φρέντο εσπρέσσο αφού η μία δόση εσπρέσσο έχει 90mg καφεΐνης. Τέλος, μην ξεχνάμε ότι ακόμα και αν θέλουμε να τον κόψουμε, πρέπει να το κάνουμε σταδιακά.

Δες επίσης: Τελικά, είναι καλό να πίνουμε καφέ ή όχι;

4) Ισορροπημένη διατροφή

ισορροπημένη διατροφή

Μία σωστή διατροφή θα μας χαρίσει πολλά οφέλη. Το να προσφέρουμε στον οργανισμό μας όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, θα τον βοηθήσουν να λειτουργήσει πιο σωστά. Ο εγκέφαλος μας χρειάζεται ακόμα και λιπαρά. Όχι όποια και όποια, αλλά τα ακόρεστα λιπαρά όπως το αβοκάντο, το ελαιόλαδο, ο σολομός.

Αξίζει να πούμε μάλιστα ότι μερικά τρόφιμα μπορούν να επιδεινώσουν έναν πονοκέφαλο. Τέτοια μπορεί να είναι οι σοκολάτες, μερικά τυριά και διάφορα πρόσθετα τροφίμων. Για παράδειγμα, ορισμένα είδη τυριού περιέχουν τυραμίνη που αυξάνει την ροή του αίματος στον εγκέφαλο και είναι πιθανόν να μας προκαλέσει ημικρανίες και πονοκέφαλους. Δείξτε προσοχή λοιπόν!

Δες επίσης: 5 Συμβουλές διατροφής και υγείας για άντρες!

5) Μειώστε το αλκοόλ

αλκόολ

Πως να μην συνδέσεις τον πονοκέφαλο με το αλκοόλ αφού όλοι υποφέρουμε από αυτόν όταν ξυπνάμε με hangover. Αν λοιπόν ταλαιπωρούμαστε συνεχώς από πονοκέφαλους ενώ το προηγούμενο βράδυ ήπιαμε μερικά ποτά, τότε ξέρουμε τι πρέπει να κάνουμε. Το να μειώσουμε το αλκοόλ όχι μόνο θα λύσει το πρόβλημα μας αλλά θα βελτιώσει και την συνολική υγεία του οργανισμού μας.

Το αλκοόλ όταν αφυδατώνει τον οργανισμό μας, προκαλεί συστολή των αιμοφόρων αγγείων μας και τότε στέλνεται περισσότερο αίμα και οξυγόνο στον εγκέφαλο μας. Αυτό είναι που προκαλεί ουσιαστικά την φλεγμονή και εν τέλει τον πονοκέφαλο. Για να απαλλαχθείτε, πιείτε άφθονο νερό και φροντίστε να φάτε ένα σωστό γεύμα την επόμενη μέρα!

Previous post

5 Παπούτσια για το καλοκαίρι που πρέπει να έχεις!

Next post

5 Συμβουλές για να αυξήσεις την αυτοπεποίθηση σου!

The Author

theman

theman