Γυμναστική

5 Λάθη αρχαρίων που κάνεις όταν γυμνάζεσαι!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Σίγουρα όταν ξεκινάς τη γυμναστική δε μπορείς να γνωρίζεις τα πάντα ή να τα κάνεις όλα σωστά. Όπως είναι φυσικό θα υποπέσεις σε μερικά λάθη αρχαρίων όταν γυμνάζεσαι, τα οποία όμως μπορεί να πάνε πίσω την εξέλιξη σου ή να ρίξουν την ψυχολογία σου.

Πράγματι, αν θέλεις να δεις διαφορά στο σώμα σου παρόλο που μόλις ξεκίνησες να πηγαίνεις στο γυμναστήριο τότε πρέπει να αποφύγεις μερικά κοινά λάθη. Δες λοιπόν 5 λάθη αρχαρίων που κάνεις όταν γυμνάζεσαι!

5 Λάθη γυμναστικής που πρέπει να αποφύγεις!

 

1. Παραμελείς τη διατροφή σου

άντρας τρώει λαχανικά

Το ότι γυμνάζεσαι δεν είναι αρκετό αν θέλεις θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα σου. Η γυμναστική θα πρέπει να συνοδεύεται και με καλή διατροφή. Αν μάλιστα ακολουθείς ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο, πλούσιο σε φρούτα, λαχανικά, άπαχες πρωτεΐνες και φτωχό σε ζάχαρη τότε θα δεις ότι οι ώρες που σπαταλάς κάνοντας ασκήσεις δε θα πάνε χαμένες!

Δες επίσης: 5 Fitness tips που κάθε άντρας πρέπει να ξέρει!

2. Ξεκινάς κατευθείαν με τα βάρη

άντρας κάνει pushups λάθη αρχαρίων γυμνάζεσαι

Ναι, τα βάρη είναι σημαντικά για να χτίσεις μυς και να δείχνεις γυμνασμένος. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεκινάς κατευθείαν σηκώνοντας πολλά βάρη αλλά να φτάσεις στα βάρη αφού έχεις αποκτήσει δύναμη. Για το λόγο αυτό είναι καλύτερα να ξεκινήσεις με μερικές ασκήσεις χρησιμοποιώντας μόνο το βάρος του σώματος, όπως τα push ups, τα καθίσματα, οι βυθίσεις τρικεφάλων και άλλες τέτοιες ασκήσεις χωρίς εξοπλισμό. Έτσι, θα δυναμώσεις και θα είσαι έτοιμος να πιάσεις τα βάρη μετά από λίγο.

Δες επίσης: Οι καλύτερες ασκήσεις για πόδια χωρίς βάρη!

3. Αγνοείς την ευκαμψία σου

άντρας κάνει pilates διατάσεις

Αν κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέπτη αλλά αυτό που βλέπεις είναι μια λάθος στάση σώματος που ρίχνει το τελικό αποτέλεσμα τότε αυτό συμβαίνει επειδή αγνοείς ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να στέκεσαι σωστά και να αποκτήσεις ευκαμψία. Αυτό που χρειάζεσαι λοιπόν είναι μερικές ασκήσεις pilates για ενδυνάμωση, σωστή στάση σώματος και ευθυγράμμιση. Έτσι, θα δεις ότι αλλάζει η συνολική εικόνα του σώματος σου και δείχνεις πιο ευθυτενής.

Δες επίσης: 4 Ενδείξεις ότι καις μυς αντί για λίπος!

4. Πέφτεις σε ρουτίνα

γυμνασμένος άντρας κρατάει βάρη

Συχνά, ειδικά όταν είσαι αρχάριος στη γυμναστική, καταλήγεις να κάνει το ίδιο πρόγραμμα καθημερινά, με τις ίδιες επαναλήψεις και ασκήσεις κάθε φορά. Αυτό όμως οδηγεί σε ρουτίνα. Αν θέλεις να ξεπεράσεις το στάδιο του αρχάριου και να δεις πραγματική αλλαγή τότε πρέπει να πιέσεις τον εαυτό σου παραπέρα. Αύξησε λοιπόν τις επαναλήψεις, μείωσε το χρόνο των διαλειμμάτων ή πρόσθεσε νέες για να δεις πραγματική αλλαγή.

Δες επίσης: 5λεπτά workout για απώλεια λίπους χωρίς εξοπλισμό!

5. Θέλεις άμεσα αποτελέσματα

άντρας τρέχει σορτσάκι

Είναι αλήθεια ότι για να ξεκινήσεις να βλέπεις αλλαγή από την άσκηση χρειάζεται αρκετή υπομονή στην αρχή. Αν λοιπόν δε βλέπεις τα αναμενόμενα αποτελέσματα στον επιθυμητό χρόνο δεν πρέπει να αποθαρρυνθείς και να τα παρατήσεις. Αντίθετα, αυτό το σημείο είναι που θέλει να δείξεις πείσμα και δύναμη για να συνεχίσεις!

Previous post

Πως να φλερτάρεις εν μέσω Καραντίνας!

Next post

Οδηγός περιποίησης για τα ανδρικά φρύδια!

The Author

tzinav

tzinav