Γυμναστική

5 Τάσεις fitness που αξίζει να δοκιμάσεις το 2020

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Κάθε χρόνο εμφανίζονται νέες τάσεις στο fitness. Μερικές από αυτές είναι μόνο παροδικές και δεν έχουν τίποτα να σου προσφέρουν. Αντίθετα, άλλες είναι τόσο αποτελεσματικές και χρήσιμες που πρέπει να τις ακολουθήσεις αν θέλεις μια αποτελεσματική προπόνηση. Ανακάλυψε λοιπόν  5 τάσεις fitness που αξίζει να δοκιμάσεις το 2020!

5 Fitness trends που πρέπει να υιοθετήσεις το 2020

1. Χρησιμοποίησε τα wearables

άντρας γυμνάζεται κοιτάει το ρολόι fitness tracker

Τα wearables, οι συσκευές δηλαδή που μοιάζουν με ρολόγια και μετράν διάφορες λειτουργίες του οργανισμού, είναι ιδιαίτερα χρήσιμες κατά την προπόνηση. Με ένα τέτοιο αξεσουάρ μπορείς να καταγράφεις στοιχεία της γυμναστικής σου, όπως χρόνος, θερμίδες και παλμούς, με στόχο να βλέπεις την πρόοδο σου στο χρόνο. Έτσι, θα είναι πιο εύκολο για σένα να νικάς το προσωπικό σου ρεκόρ κάθε φορά. Αν δεν έχεις λοιπόν ένα wearable φέτος είναι η χρονιά να το αποκτήσεις!

Δες επίσης: 6 Fitness trackers που αξίζει να αγοράσεις!

2. Μην ξεχνάς  τα ελεύθερα βάρη

άντρας βάζει βάρη στη μπάρα τάσεις fitness

Τόσο η αερόβια άσκηση όσο και τα μηχανήματα αποτελούν αναμφίβολα έναν καλό τρόπο εκγύμνασης. Από τη γυμναστική σου όμως δεν πρέπει να λείπουν και τα βάρη, καθώς θα πάνε το σώμα σου στο επόμενο επίπεδο. Σίγουρα αν θέλεις να χάσεις βάρος και να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση η αερόβια άσκηση είναι απαραίτητη. Αλλά αν θέλεις να χτίσεις μυς μην ξεχνάς τα βάρη. Μάλιστα, σε σχέση με τα μηχανήματα, τα ελεύθερα βάρη σου προσφέρουν μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων και ποικιλία.

Δες επίσης: 5 Λόγοι που πρέπει να βάλεις την άσκηση στη ζωή σου!

3. Γυμνάσου με personal trainer

άντρας γυμνάζεται με personal trainer

Ένας personal trainer μπορεί να σε βοηθήσει να πας το σώμα σου στο επόμενο επίπεδο, πράγμα που πολύ πιο δύσκολα θα μπορούσες να κάνεις μόνος σου. Αυτό συμβαίνει γιατί θα προσαρμόσει την προπόνηση στο σώμα και στις ανάγκες σου και έτσι θα πετύχεις πιο εύκολα τους στόχους σου.

Δες επίσης: Γρήγορο πρόγραμμα γυμναστικής στο σπίτι για απώλεια λίπους!

4. Βάλε τη yoga στο πρόγραμμα

άντρας κάνει yoga τάσεις fitness

Είναι απαραίτητο να καταλάβεις ότι δεν πρέπει να σνομπάρεις τη yoga γιατί μπορεί να συνδυαστεί με την πιο hardcore γυμναστική που κάνεις και θα σου δώσει το ιδανικό αποτέλεσμα στο σώμα σου. Με τη yoga θα γίνεις πιο ευλύγιστος και θα βελτιώσεις τις αναπνοές σου που είναι το άλφα και το ωμέγα στην άθληση. Εξάλλου, η  yoga είναι η ιδανική λύση για χαλάρωση!

Δες επίσης: Λάθη στη γυμναστική που επηρεάζουν αρνητικά τα αποτελέσματα!

5. Δοκίμασε τις ομαδικές προπονήσεις

ομαδικό πρόγραμμα πλάγια σανίδα

Δες επίσης: 7 Ασκήσεις για τους κοιλιακούς που δεν προκαλούν πόνο στην πλάτη!

Η γυμναστική πρέπει να είναι πάνω απ’ όλα ευχάριστη ώστε να μην παρατήσεις ποτέ. Μια καλή λύση για να περνάς καλά όταν γυμνάζεσαι είναι  να ξεκινήσεις τις ομαδικές προπονήσεις. Μέσα από την επαφή με τους συναθλούμενους σου η ώρα θα περάσει πιο γρήγορα και θα νιώσεις ότι έχεις συμμάχους στην προσπάθεια σου! Το 2020 λοιπόν δοκίμασε να μπεις στα ομαδικά μαθήματα pilates, spinning, aerobic ή ότι άλλο σου αρέσει και σίγουρα δε θα το μετανιώσεις!

Previous post

5 Ανδρικά αρώματα που λατρεύουν οι γυναίκες!

Next post

Πως θα καταλάβεις ότι κάποια σου λέει ψέματα!

The Author

tzinav

tzinav