Γυμναστική

5 Καθημερινές ασκήσεις γυμναστικής για όλο το σώμα!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Όλοι μας έχουμε υποχρεώσεις αλλά ταυτόχρονα θέλουμε κιόλας να χάσουμε λίπος. Για να το πετύχουμε αυτό όμως πρέπει να συνδυάσουμε και γυμναστική και διατροφή. Οι κοιλιακοί λένε χτίζονται στην κουζίνα και δεν έχουν άδικο. Aν έχουμε ως στόχο όμως να χτίσουμε ένα καλύτερο και πιο δυνατό σώμα τότε καλά θα κάνουμε να επιλέξουμε τις σωστές ασκήσεις!

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και οι περισσότεροι από εμάς λίγο πριν ξεκινάμε την γυμναστική. Αφού λοιπόν θέλουμε να αυξήσουμε την μυϊκή μάζα μας πρέπει να εκτελέσουμε τις κατάλληλες ασκήσεις γυμναστικής που θα γυμνάσουν όλο το σώμα μας! Δες επίσης: Πως να χτίσεις σώμα με 10 λεπτά γυμναστικής και χωρίς βάρος!

Oι 5 καλύτερες καθημερινές ασκήσεις για όλο το σώμα!

 

1) Κάμψεις

Κάμψεις σε εξωτερικό χώρο

Μία από τις ασκήσεις που αν τις εκτελούμε καθημερινά θα δούμε μεγάλη διαφορά στο σώμα μας. Συγκεκριμένα, οι κάμψεις ή push-ups ανάλογα με το πόσο ανοιχτά ή κλειστά θα έχουμε τα χέρια μας μπορούν να γυμνάσουν: το στήθος, τους τρικέφαλους και άρα τα χέρια μας και ακόμα και τους ώμους. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι υπάρχουν τόσα βίντεο με το πως θα γίνει το σώμα μας αν κάνουμε κάθε μέρα 100 κάμψεις!

Αν θέλουμε μεγαλύτερο στήθος, εκτελούμε την άσκηση με τα χέρια μας λίγο μία παλάμη πιο ανοιχτά από τους ώμους. Από σετ αρκούν 3-4 των 12-15 επαναλήψεων. Έτσι το κάψιμο θα μεταφερθεί κατευθείαν στο στήθος και θα το απομονώσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αν από την άλλη θέλουμε πιο μεγάλα χέρια, εκτελούμε 3-4 σετ των 8-10 επαναλήψεων με τις παλάμες κλειστές και τους αγκώνες να ακουμπάνε στα πλευρά μας!

Δες επίσης: Οι 8 καλύτερες κάμψεις για μεγαλύτερο στήθος!

2) Καθίσματα – squats

Καθίσματα - squats

Αν μία άσκηση ανήκει σίγουρα σε αυτήν την κατηγορία είναι τα καθίσματα ή αλλιώς squats. Όλοι έχουμε ακούσει ότι γυμνάζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο χωρίς κιόλας να επιβαρύνουμε την μέση μας αν ακολουθήσουμε σωστή τεχνική. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές των καθισμάτων αλλά όλες εστιάζουν σε ένα σημείο: στην εκγύμναση των ποδιών μας! Αν είσαι άνδρας μην το φοβηθείς και μην το σνομπάρεις. Τα πόδια είναι ένα σημείο που το προσέχουν όλες οι γυναίκες και σίγουρα δεν θες να τα έχεις αγύμναστα.

Ας δοκιμάσουμε τα κλασσικά squats ξεκινώντας αρχικά από 20-25 επαναλήψεις και 3-4 σετ. Σίγουρα θα υπάρξει στιγμή που θα νιώσουμε τα πόδια μας να καίνε και θα είμαστε έτοιμοι να σταματήσουμε. Αλλά όχι! Κρατήσου και θα ανταμειφθείς!

Δες επίσης: Οι 3 καλύτερες ασκήσεις για καλογυμνασμένα πόδια!

3) Προβολές

Προβολές - lunges για πιο γυμνασμένα πόδια

Οι προβολές ή αλλιώς lunges επίσης ενεργοποιούν πολλούς μύες και γυμνάζουν τον κορμό μας! Δεν είναι τυχαίο που στα περισσότερο προγράμματα περιλαμβάνονται και οι προβολές και τα squats. Εύκολη άσκηση με απλή τεχνική αρκεί να θυμόμαστε να κρατάμε σφιχτή την κοιλιά μας ώστε να γυμνάζεται ταυτόχρονα και ο κορμός μας!

Θέλουμε να χάσουμε λίπος; Τότε μπορούμε να δοκιμάσουμε τα jumping lunges. Τι είναι; Ουσιαστικά αποτελείται από δύο κινήσεις: μία προβολή στο ένα πόδι και έπειτα στην αλλαγή εκτινασσόμαστε και εκτελούμε ένα άλμα προσγειώνοντας στο άλλο πόδι. Έπειτα, κάνουμε την προβολή μας και επαναλαμβάνουμε. Με αυτόν τον τρόπο θα δούμε τα πόδια μας να καίγονται και τον ιδρώτα να στάζει! Υπολόγισε περίπου 20-25 επαναλήψεις των 3 σετ.

Δες επίσης: 7 Ασκήσεις για να αποκτήσεις πολύ γυμνασμένα πόδια!

4) Σανίδα

Σανίδα για πιο σφιχτό κορμό

Αργήσαμε κιόλας να την αναφέρουμε. Η σανίδα είναι μία άσκηση που θα γυμνάσει όλο τον κορμό μας. Λόγω του ότι στεκόμαστε στους αγκώνες μας, σφίγγουμε τους κοιλιακούς και ειδικά τους άνω και τους πλάγιους. Σύμφωνα με πολλούς trainers είναι μία από τις καλύτερες ασκήσεις για να σφίξει το σώμα μας και να δούμε αποτελέσματα στους κοιλιακούς μας.

Η τεχνική της απλή αρκεί να θυμόμαστε να κρατάμε την μέση μας ίσια. Αν είμαστε αρχάριοι αρκούν 3 σετ των 20-30sec. Επιπλέον, όταν θέλουμε να το δυσκολέψουμε μπορούμε να απομακρύνουμε περισσότερο τους αγκώνες μας. Τότε είναι που θα δούμε το τρομερό κάψιμο! Τέλος μην ξεχνάμε ότι η σανίδα ή αλλιώς plank γυμνάζει και τους ώμους μας.

Δες επίσης: 4 Είδη σανίδας που θα γυμνάσουν όλο τον κορμό μας!

5) Βυθίσεις – dips

Βυθίσεις - dips στον καναπέ

Θέλουμε μεγαλύτερα χέρια και δεν ξέρουμε πως θα τα αποκτήσουμε; Οι βυθίσεις είναι εδώ να μας βοηθήσουν να το πετύχουμε! Το μεγαλύτερο μέρος του χεριού μας αποτελείται από τον τρικέφαλο. Τι σημαίνει αυτό; Ότι αν γυμνάσουμε επαρκώς τον τρικέφαλο τότε σίγουρα θα δούμε τα χέρια μας να μεγαλώνουν! Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι μία επιφάνεια υπερυψωμένη όπως ένας καναπές, μία καρέκλα.

Έπειτα αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να σταθούμε με πλάτη, να ακουμπήσουμε τους αγκώνες μας και να κατεβάσουμε το σώμα μας. Προσοχή όμως! Πρέπει να νιώθουμε ότι δέχεται “πίεση” ο τρικέφαλος μας και οι αγκώνες μας να μην περάσουν πάνω από τους ώμους. Σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού. Από σετ αρκούν 3 των 10-12 επαναλήψεων!

Δες επίσης: 3 Ασκήσεις να αποκτήσεις δυνατούς τρικέφαλους στο σπίτι!

Άλλες ασκήσεις για να γυμνάσουμε το σώμα μας

Mountain climbers

Αν αυτές δεν μας καλύπτουν ή τις βρίσκουμε πολύ μπανάλ τότε έχουμε και άλλες επιλογές. Μπορούμε για πιο γυμνασμένο κορμό και σφιχτή κοιλιά να δοκιμάσουμε τα mountain climbers. Ουσιαστικά ακουμπάμε τις παλάμες στο πάτωμα και σηκώνουμε το γόνατο μας μέχρι το στήθος. Ενεργοποιούμε έτσι την κοιλιά, τον κορμό και τους τετρακέφαλους μας. Θα τα δούμε να καίνε! Αν επιπλέον είμαστε πιο θαρραλέοι μπορούμε να δοκιμάσουμε και λίγα burpees. Τα burpees είναι τρομερή άσκηση για κάψιμο λίπους και θα ιδρώσουμε τόσο που θα είναι σαν να κάναμε μπάνιο. Αρκούν μόνο λίγες επαναλήψεις. Σε κάθε περίπτωση, ακούμε το σώμα μας και το πιέζουμε τόσο όσο!