ΓυμναστικήΥγεία

Τι να τρως όσο μένεις σπίτι για να διατηρήσεις το σώμα σου!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Τι να τρως για να διατηρήσεις το σώμα σου, ένα ζήτημα που πάνω κάτω απασχολεί όλους μας.  Δεν είναι πάντα εύκολο να ακολουθήσεις μια ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή με τις τόσες επιλογές φαγητών, fast foods, που σε βάζουν σε πειρασμό. Μπορεί να σου αρέσουν αλλά δεν είναι και η πιο έξυπνη επιλογή να αφήνεις την υγειά σου σε δεύτερη μοίρα.

Υπάρχουν τροφές για να καταναλώσεις που θα βελτιώσουν την υγεία σου αλλά και θα σε βοηθήσουν διατηρήσεις το κατάλληλο σωματικό βάρος. Σε προστατεύουν από ασθένειες και συνολικά ενισχύουν την ενέργεια σου. Γενικώς είναι τροφές που πρέπει να αποφύγεις και άλλες που πρέπει να προσθέσεις στην καθημερινότητα σου.

8 Τροφές για διατήρηση του σωματικού βάρους και ενίσχυση της υγείας σου!

 

1. Τα ψάρια και οι ιδιότητες στο σώμα σου

Η κατανάλωση ψαριού, σολομού τόνου, σκουμπρί σαρδέλας για διατροφή

Η κατανάλωση ψαριών είναι ιδανική επιλογή για μια ισορροπημένη διατροφή. Περιέχει Ω3 λιπαρά οξέα που βοηθούν στην καταπολέμηση φλεγμονών, στη διατήρηση του σωματικού βάρους και καλής λειτουργίας του οργανισμού. Επιπλέον, τα καλά λιπαρά στα ψάρια ενισχύουν την απορρόφηση βιταμινών όπως A, D, E και Κ από τα λαχανικά. Καλές επιλογές είναι ο τόνος, το σκουμπρί, η σαρδέλα, και ο σολομός.

Δες επίσης: 4 Γεύματα πρωτεΐνης που μπορείς να φτιάξεις σε 10 λεπτά!

2. Το γιαούρτι ως πηγή πρωτεΐνης

Το καλό του να τρως γιαούρτι στο σώμα σου

Προτίμησε το ελληνικό γιαούρτι διότι περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη και πιο λίγα σάκχαρα και υδατάνθρακες. Ιδανικό για το ξεκίνημα της μέρας σου. Μπορείς να το συνδυάσεις με ξηρούς καρπούς βρώμη, φρούτα σπόρους τσία και μέλι. Είναι καλό επίσης να καταναλωθεί για ενδιάμεσο γεύμα ή πριν από την προπόνηση.

Δες επίσης: Πως να εξισορροπήσεις τις ορμόνες σου για να κάψεις λίπος!

3. Σε μια σωστή διατροφή τα φρούτα είναι απαραίτητα

Απαραίτητα τα φρούτα στη διατροφή και οι ιδιότητες τους για το σώμα

Τα φρούτα δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου. Έχουν πάρα πολλά οφέλη για τον οργανισμό αφού είναι πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και γι αυτό συνιστάται η καθημερινή κατανάλωση τους. Μερικά από αυτά είναι το ακτινίδιο, ιδανικό για καταπολέμηση μικροβίων, το μανταρίνι το οποίο βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και διευκολύνει την πέψη. Το grapefruit  είναι μια πολύ καλή επιλογή λόγω των λιποδιαλυτικών ιδιοτήτων του.

4. Η αξία του αυγού για το σώμα σου

Τα αυγά στην καθημερινή διατροφή προσφέρουν πρωτείνη και βοηθούν στην υγεία

Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη που τα κάνει κατάλληλα για όσους γυμνάζονται εφόσον βοηθούν στην αναδόμηση των μυών. Επίσης, η περιεκτικότητα τους σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη συμβάλουν στη μείωση της φθοράς των μυών από τη διαδικασία της γήρανσης. Οι πρωτεΐνες στο αυγό απορροφώνται απόλυτα από τον οργανισμό.

Δες επίσης: Ποιες τροφές να αποφύγεις για να χάσεις λίπος!

5. Κατανάλωσε λαχανικά για ισορροπημένη διατροφή

Η αξία της σαλάτας στην καθημερινότητα για αποτελεσματική διαίτα και διατήρηση του σώματος σου

Οι σαλάτες με κάθε είδους λαχανικό είναι εξαιρετικός σύμμαχος στην καλή διατροφή. Είναι θρεπτικές αντιοξειδωτικές και συμβάλλον στη διατήρηση καλής κατάστασης του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι φυτικές ίνες σε βοηθούν και να χάσεις περιττό βάρος αλλά και να διατηρήσεις ένα υγιές σωματικό βάρος.

Δες επίσης: Τα 4 καλύτερα πρωινά γεύματα για χάσιμο βάρους!

6. Κινόα, ιδανική υπερτροφή για διατήρηση του σωματικού βάρους

Το κινόα ως σούπερ τροφή για καλό σώμα

Το κινόα αποτελεί σούπερ τροφή φουλ σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Βοηθά στον αποσχηματισμό και δημιουργία των μυών λόγω του συνόλου των αμινοξέων που περιέχει. Είναι στην κατηγορία δημητριακών ολικής αλέσεως που παρέχουν τις απαραίτητες βιταμίνες μέταλλα που βοηθούν στη ρύθμιση του πεπτικού συστήματος και προσφέρουν το αίσθημα πληρότητας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μέσα στην ημέρα.

Δες επίσης: Ποια superfoods πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου!

7. Αβοκάντο ένα φρούτο με πολλές ιδιότητες για το σώμα

Η κατανάλωση του αβοκάντο και η διατροφική του αξία στο σώμα

Το αβοκάντο είναι ένα φρούτο πλούσιο σε βιταμίνες Κ, C, και E, φυτικές ίνες, φολικό οξύ κάλλιο και μονοκόρεστα λιπαρά οξέα. Μειώνει την κακή χοληστερίνη και βελτιώνει την καλή. Επιπλέον, έχει αντιοξειδωτικές ουσίες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Ανήκει στην κατηγορία των υπερτροφών και βοηθά στη διατήρηση του σωματικού βάρους και οι πρωτεΐνες του απορροφούνται πολύ πιο εύκολα από το σώμα σε σύγκριση με το κρέας λόγω των φυτικών ινών που περιέχει.

Δες επίσης: 5 Συμβουλές διατροφής και υγείας για άντρες!

8. Οι κατανάλωση ξηρών καρπών

Πως οι ξηροί καρποί συμβάλλυν στην υγεία σου

Οι ξηροί καρποί έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό και την υγεία σου. Βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης στον έλεγχο του σωματικού βάρους αλλά και στη μείωση κινδύνου καρκίνου. Έχουν πολύτιμες πρωτεΐνες ακόρεστα λιπαρά και βιταμίνες. Τα αμύγδαλα, τα καρύδια, κάσιους, brazil nuts, πεκάν, φιστίκια, φουντούκια και μακαντάμια είναι κάποιες πολύ καλές επιλογές να εντάξεις στο πρόγραμμα σου.

Previous post

Πώς να παραμείνεις αποδοτικός δουλεύοντας από το σπίτι!

Next post

Ποια Ανδρικά Αθλητικά Παπούτσια είναι στη Μόδα το 2020

The Author

Marianna

Marianna