Υγεία

5 Υγιεινά γεύματα με υψηλό δείκτη κορεσμού!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Κάτι με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι οι περισσότεροι που κάνουν διατροφή ή δίαιτα είναι οι λιγούρες. Οι λιγούρες οδηγούν στο τσιμπολόγημα και το τσιμπολόγημα οδηγεί στο να παίρνεις περιττές θερμίδες. Οι λιγούρες όμως είναι σε κάποιον βαθμό ελεγχόμενες, εξαρτάται δηλαδή το εάν και πόσες θα έχεις από τις διατροφικές σου συνήθειες.

Για να τις αποφύγεις πρέπει να εστιάσεις στο να καταναλώνεις φαγητά πλούσια σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες ώστε να μην έχεις αυτή την επιθυμία για επιπλέον τσιμπολόγημα. Παρακάτω θα βρεις 5 ιδέες για το τι μπορείς να τρως ώστε να νιώθεις πιο χορτάτος!

Τροφές που θα σε κρατήσουν χορτάτο για πολλές ώρες!

 

1. Ομελέτα με ψωμί ολικής άλεσης!

ομελέτα με ψωμί ολικής άλεσης

Τα αυγά είναι ο τέλειος συνδυασμός πρωτεινης και λιπών, αποτελεί λοιπόν μια τροφή που αξίζει να έχει σημαντική θέση στη διατροφή σου. Ένα μεγάλο αυγό περιέχει περίπου 6 γραμμάρια πρωτεϊνης. Σύμφωνα με έρευνες, τα αυγά το πρωί και ειδικά συνδυασμένα με ψωμί ολικής άλεσης μπορούν να σε κρατήσουν για πολλές ώρες χορτάτο και να σε βοηθήσουν να κάνεις καλύτερες διατροφικές επιλογές έως και 36 ώρες μετά!

Δες επίσης: 3 Υγιεινά σνακ για όταν βλέπεις ταινία στο σπίτι

2. Γιαούρτι με φρούτα!

γιαούρτι με φρούτα

Η πρωτεϊνη είναι από τους κύριους παράγοντες που θα σε κάνουν να νιώθεις γεμάτος μετά από ένα γεύμα. Έτσι, όπως και με τα αυγά, το γιαούρτι μπορεί να σε βοηθήσει πραγματικά σε αυτό. Συνδύασε το με φρούτα για να περισσότερη ποσότητα και γεύση. Είναι ιδανικό τόσο για το πρωινό όσο και για το απογεματινό ή το βραδινό σου γεύμα!

Δες επίσης: 9 Αφροδισιακά φαγητά που δεν ήξερες πως υπάρχουν!

3. Βρώμη με φρούτα!

βρώμη με φρούτα

Στα δημοφιλέστερα τρόφιμα με υψηλό δείκτη κορεσμού ανήκει αναμφισβήτητα και η βρώμη. Το καλό είναι ότι θα σου δώσει την αίσθηση της πληρότητας ακόμα και αν φας μικρή ποσότητα. Μπορείς να φας τη βρώμη σου με γάλα ή γιαούρτι και φρούτα, καθώς επίσης και με ξηρούς καρπούς!

Δες επίσης: 8 Τροφές με πολλά λιπαρά που θα πρέπει να τρως περισσότερο!

4. Σαλάτα με πρωτεΐνη και λαχανικά!

τονοσαλάτα με μαρούλι

Μια σκέτη σαλάτα με λαχανικά είναι μια πολύ θρεπτική και υγιεινή επιλογή ως γεύμα, δεν θα σε κρατήσει όμως για πολύ. Για αυτό πρόσθεσε κάποιου είδους πρωτεϊνη όπως τόνο, κοτόπουλο ή αυγό. Και θα το ευχαριστηθείς παραπάνω και θα διατηρηθείς χορτάτος για περισσότερες ώρες!

Δες επίσης: 15 Τροφές που θα πρέπει να εντάξεις στο πρωινό σου!

5. Σολομός με σπαράγγια!

σολωμός με σπαράγγια

Δες επίσης: Ποια superfoods πρέπει να εντάξεις στη διατροφή σου!

Τέλος έχουμε τον σολομό με σπαράγγια. Ο σολομός έχει υψηλή περιεκτικότητα σε καλά λιπαρά και είναι καλή πηγή πρωτεϊνών. Τα σπαράγγια από την άλλη έχουν ελάχιστες θερμίδες και περιέχουν χρήσιμες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Σε συνδυασμό μαζί, ο σολομός με τα σπαράγγια αποτελούν ένα πολύ νόστιμο πιάτο που θα σε κρατήσει χορτάτο περισσότερο από ότι νομίζεις!

Previous post

10 εξαιρετικά smartwatch για να αγοράσεις αυτήν τη στιγμή!

Next post

Γίνε πιο δυνατός μέσα από τις προπονήσεις σου!

The Author

DimitraTr

DimitraTr