Γυμναστική

5 Tips για να ξεφορτωθείς τα παχάκια γύρω από τη μέση!

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

Μπορεί να είναι κάτι κοινό για τους άντρες αλλά τα παχάκια γύρω από τη μέση είναι ενοχλητικά και σου ρίχνουν την αυτοπεποίθηση. Αυτό το έξτρα λίπος στα πλαϊνά της κοιλιακής περιοχής αποτελεί ένα από τα κύρια σημεία στα οποία οι άντρες συσσωρεύουν λίπος. Και δυστυχώς χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια για να φύγουν!

Μην αγχώνεσαι όμως γιατί υπάρχει τρόπος να περιορίσεις ή ακόμα και να διώξεις τα πλαϊνά παχάκια που σου στερούν την αυτοπεποίθηση σου. Μάθε λοιπόν 5 tips για να ξεφορτωθείς τα παχάκια γύρω από τη μέση!

5 Συμβουλές για να χάσεις τα πλαϊνά παχάκια!

 

1. Κάνε HIIT προπόνηση

Οποιοδήποτε είδος γυμναστικής θα σε κάνει να χάσεις λίπος. Ωστόσο, η διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT) είναι η πιο αποτελεσματική για τις γνωστές «λαβές του έρωτα». Η εναλλαγή έντονης αερόβιας άσκησης με σύντομες περιόδους χαλάρωσης είναι ιδανική για την καύση λίπους στην περιοχή. Άσε που λόγω της έντασης της είναι μια γυμναστική που δε σου τρώει πολύ χρόνο. Έτσι, 20-30 λεπτά HIIT άσκησης 3 φορές την εβδομάδα θα αλλάξουν πολύ το σώμα σου στο επίμαχο σημείο.

Δες επίσης: Γίνε πιο δυνατός μέσα από τις προπονήσεις σου!

2. Ενυδατώσου

γυμνασμένος άντρας πίνει νερό

Το νερό θα σε βοηθήσει να περιορίσεις τα παχάκια σου για πολλούς λόγους. Αρχικά, όταν είσαι ενυδατωμένος, έχεις περισσότερη ενέργεια. Και όταν έχεις περισσότερη ενέργεια αποδίδεις καλύτερα στο γυμναστήριο. Ακόμα, ο εγκέφαλος μπερδεύει συχνά τη δίψα με την πείνα. Έτσι, μπορεί να καταλήγεις να τρως ένα ανθυγιεινό σνακ ενώ στην πραγματικότητα αυτό που χρειαζόσουν ήταν νερό. Πρόσεχε όμως να ενυδατώνεσαι πίνοντας νερό και όχι άλλα ροφήματα που είναι πλούσια σε θερμίδες και ζάχαρη.

Δες επίσης: Τι πρέπει να κάνεις για να διατηρήσεις τους κοιλιακούς σου!

3. Σήκωσε βάρη

άντρας σηκώνει βάρη μπάρα

Η αερόβια άθληση πρέπει να συνοδεύεται και με βάρη, τα οποία θα χτίσουν τη μυϊκή μάζα σου. Και όσο περισσότερους μυς έχεις τόσο λιγότερο το λίπος σου και τόσο περισσότερες οι καύσεις που κάνεις. Μάλιστα, κάνοντας προπονήσεις με βάρη θα καταφέρεις όχι μόνο να μειώσεις τα πλαϊνά παχάκια αλλά και να βελτιώσεις τη στάση σώματος σου και γενικότερα θα να χτίσεις ένα καλύτερο σώμα.

Δες επίσης: 4 Ασκήσεις για γραμμωμένο six pack στο σπίτι!

4. Περιόρισε τη ζάχαρη

τρόφιμα επεξεργασμένη ζάχαρη

Η επεξεργασμένη ζάχαρη είναι ένας από τους βασικούς λόγους που συσσωρεύεις λίπος. Αν θέλεις λοιπόν να εξαφανιστούν οι λαβές του έρωτα πρέπει να την περιορίσεις και ιδανικά να την κόψεις. Αν νιώθεις τη λαχτάρα να φας κάτι γλυκό προτίμησε τροφές που περιέχουν φυσική ζάχαρη, όπως είναι τα φρούτα. Έχε στο μυαλό σου ότι πέρα από τις προφανείς πηγές ζάχαρης, όπως τα γλυκά υπάρχουν και άλλες πιο ύπουλες, όπως τα ροφήματα και τα αναψυκτικά. Μην παραλείπεις λοιπόν να ρίχνεις μια ματιά στις ετικέτες όταν είσαι στο σούπερ μάρκετ.

Δες επίσης: 5 Μύθοι της ανδρικής διατροφής που πρέπει να ξεχάσεις!

5. Μείωσε το αλκοόλ

άντρας πίνει ποτό παχάκια γύρω από μέση

Το αλκοόλ δεν έχει καμία διατροφική αξία για τον οργανισμό σου. Αντίθετα, σου προσδίδει πολλές θερμίδες και μάλιστα συχνά χωρίς να το καταλαβαίνεις. Κόβοντας το λοιπόν τελείως θα έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα γενικότερα στο σώμα σου αλλά και ειδικότερα στα πλαϊνό λίπος. Αν όμως κάτι τέτοιο σου φαίνεται αδύνατο προσπάθησε να κρατήσεις την κατανάλωση αλκοόλ σε ένα νορμάλ επίπεδο και φυσικά προτίμησε το κρασί.

Previous post

Ποια ανδρικά ρούχα θα φορεθούν το Χειμώνα 2021

Next post

4 Ρούχα που χρειάζεσαι για ένα ανδρικό smart casual ντύσιμο!

The Author

tzinav

tzinav